نوشته شده توسط : rshaole

بیماران کلیوی چگونه می تواند بیماری خود مطمئن شویدبیماران کلیوی چگونه می تواند بیماری خود مطمئن شوید

بیماری مزمن کلیوی (CKD) یک نوع بیماری است که برای سلامت بسیار خطرناک است. خسارات ناشی از بیماری مزمن کلیه غیر قابل برگشت است. بنابراین، اگر بیمار می تواند بیماری در اسرع وقت حمل بسیار مهم است برای حفظ سلامت خود را. پس چگونه می تواند یک فرد می دانم که اگر او یک بیماری مزمن کلیه؟

بیماری مزمن کلیه به پنج مرحله با توجه به میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تقسیم شده است. به عنوان درجه آسیب کلیه در مراحل مختلف متفاوت است از نشانه های مختلف. از نشانه های آشکار شروع به در مرحله سوم رخ می دهد، مانند تورم، خستگی، درد پشت، مشکلات خواب، تهوع و خارش است. اگر یک فرد دارای علائم مانند این، او باید شک که او به بیماری مزمن کلیه.

متاسفانه اغلب علائم آشکار نمی توان یافت قبل از بیمار در مرحله 3، که بدان معنی است که بیش از 50٪ از عملکرد کلیه حال حاضر آسیب دیده منتقل شده است. بیمار در این مرحله اغلب هیچ راهی برای جلوگیری از پیشرفت بیماری مزمن کلیه است.

به جز علائم، بهترین راه برای بررسی وضعیت یک فرد تست های آزمایشگاهی است.

تجزیه شیمیایی ادرار

هدف از این آزمایش ادرار که آیا سطح پروتئین گلبول قرمز و بیشتر از مقدار طبیعی است. عملکرد کلیه بازجذب است، بنابراین بسیار سلول های قرمز خون و پروتئین در ادرار اگر کلیه ها آسیب دیده باقی می ماند،

آزمایش خون

ارزش اوره و کراتینین در خون بازتابی از دولت از کلیه ها باشد. کلیه ها می تواند این زائد سوخت و ساز فیلتر کنید. هنگامی که مواد زائد متابولیک مقدار بالاتر از معمول، این بدان معنی است، عملکرد کلیوی تحت تاثیر قرار گرفت. طبیعی کراتینین از 0،5 ~ میلی گرم 1.1 / دسی لیتر برای زنان و 0.6 ~ 1.2 میلی گرم / دسی لیتر برای مردان. مقادیر نرمال اوره 3،2 ~ 7.1 میلی مول / دسی لیتر است. دکتر شما به شما بگویم اگر شما به بیماری های کلیوی بر اساس این نتایج.

بیوپسی کلیه

این روش مستقیم و موثر ترین برای بررسی وضعیت کلیه ها می باشد. از آنجا که برخی از نمونه بافت کلیه در این آزمون گرفته، شرایط کلیه را می توان در یک زمان کوتاه بهبود یافت. از سوی دیگر، نقطه ضعف آشکار این روش است. آن دردناک است.

بهترین راه برای جلوگیری از بیماری مزمن کلیه ممکن است تصویری از یک زندگی سالم است. الکل ننوشید، سیگار نکشید، یک استراحت خوب، به طور منظم ورزش، و نگه دارید تا احساسات خوب، و غیره آن است که همیشه عاقلانه برای تقویت عادت خود را، و می تواند شما را دور از بیماری است.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: 86 15100189779





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: